Centros sociais e culturais

Agalería. Museo Virtual

Agalería é un espazo virtual acristalado, unha recreación con tecnoloxía 3D, que permite ao visitante integrarse na contorna natural no que se sitúa.

• Enderezo: Espacio Virtual, . , España

Sede Afundación Santiago de Compostela

O edificio denominado Casa Grande do Pozo está incluído no catálogo de Protección do Patrimonio Construído de Interese Cultural do Concello de Santiago de Compostela. Pertenceu ao cabido entre os séculos XV e XIX, era moi apreciado por albergar no seu interior un pozo que alimentaba as fontes públicas da cidade. No ano 1895 o arquitecto Manuel Pereiro Caeiro realizou unha importante reforma no inmoble.

• Enderezo: Rúa do Vilar, 19, Santiago de Compostela. 15705, A CoruñaEspaña

Auditorio ABANCA

Inaugurado en 2011, o Pazo de Ramirás acolle agora un auditorio que respecta a antiga fisonomía do edificio en pleno casco histórico compostelán.

• Enderezo: Preguntoiro, 23, Santiago de Compostela. 15704, A CoruñaEspaña