Lanzamos o novo programa +60 Online para activarse desde a casa e estar en todo momento conectados cos demais. Dámosche ferramentas para soportar moito mellor as limitacións de mobilidade que poidas ter, a través de lecer e aprendizaxe do teu interese, cultura para unha mellor saúde física e mental, e poderes seguir en plena forma.

+60 Online está dirixido a persoas maiores de 55 anos que teñan interese ou a necesidade de desenvolveren as súas actividades favoritas directamente desde a casa. Porque sabemos que é importante manterse activos e conectados con outra xente.

Incluímos propostas con diversas temáticas e en diferentes canles, adaptadas ás preferencias e aos coñecementos informáticos de cada persoa, de xeito que se poida seguir calquera das actividades desde o propio móbil de forma simple e directa.

+60 online: Conversa en inglés

Se xa tes coñecementos de inglés e queres practicar conversando cun profesor nativo, porás en práctica as túas habilidades comunicativas cun grupo moi ameno e divertido.

• Datas:

Do 22 de abril ao 1 de xullo de 2022 (24 de xuño non lectivo)

Venres, de 10.30 a 12.00 horas

+60 online: Aprende a comunicarte en inglés básico

Se sempre quixeches aprender inglés ou o estudaches no seu día e queres refrescalo desde o nivel básico, aprenderás a manexarte neste idioma para podéreste comunicar, presentar, saudar, formular preguntas ou expresar os teus gustos.

Do 21 de abril ao 23 de xuño de 2022

Xoves, de 10.00 a 11.00 horas

+60 online: Aprende a comunicarte en francés básico

Se sempre quixeches aprender francés ou o estudaches no seu día e queres refrescalo desde o nivel básico, aprenderás a manexarte neste idioma para podéreste comunicar, presentar, saudar, formular preguntas ou expresar os teus gustos.

Do 21 de abril ao 23 de xuño de 2022

Xoves, de 12.00 a 13.00 horas

+60 online: Exprésate a través da fotografía dixital

Se queres mellorar as fotografías que tiras co móbil ou coa réflex e aprenderes a narrar historias, neste curso empregarás as técnicas da composición, o encadre, a iluminación e algunhas das técnicas dos principais fotógrafos da historia. Se xa participaches na anterior edición deste curso, continuaremos ampliando coñecementos sobre a fotografía, procesado e edición.

Martes, de 11.00 a 12.00 horas

+60 online: Ciclo de apreciación musical. Historia da música clásica con audicións comentadas

Se che gusta a música, neste ciclo aprenderás a gozar da escoita dalgunhas das obras máis significativas da historia da música, destacando os aspectos máis importantes para unha maior comprensión, contextualizándoas historicamente coa estética do momento e cos aspectos biográficos dos seus autores que influíron na composición.

Martes, de 17.00 a 19.00 horas

+60 online: Sácalle partido ao teu iPhone e ao teu iPad

Se tes un iPad ou un iPhone e queres sacarlle partido a todas as utilidades que che ofrece o seu sistema operativo, configuralo, sincronizar con outros dispositivos ou empregar as aplicacións gratuítas da Apple store, este curso é para ti.

Martes, de 11.15 a 12.15 horas